Post by tiadenpaivitur on Feb 15, 2022 11:41:57 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mutant Fighting Cup 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mutant Fighting Cup 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Mutant Fighting Cup 2 2022 version ▞▞▞
annonser i spillet
hvorfor grafikken ikke er så kul
Dette spillet er en stor tidsmorder og lett du bør spille det, du vil ikke angre på det.
Mutant Fighting Cup 2 Actie sbb
Det er et litt slåssspill, men jeg har ideer om det kan ha en overlevelsesmodus, og du kan låse opp flere dyr og lage et tredje, vær så snill (legg til ideene mine)
Jeg liker at denne er så bra at det er et prisnivå og så mange nivåer og utvikler seg 😃
FOR MANGE TILLEGG
Castle Defense 2 ስልት xwvv
Du kan holde en plutselig attact
Kult spill når jeg laster ned det er bedre, mutantene er bedre å legge til flere dyr som løve og tiger flott spill
Hvorfor lager du en mutant fighting cup 2 uten mutant fighting cup 1
BH
Mutant Fighting Cup 2 Toiminta spok
Det er veldig bra : )
Det står at det ikke fungerer Jeg liker ikke dette spillet gaaaaaaah
Dette spillet er morsomt, selv om det kan være litt sammensmeltende når det kommer til at ting gjør hva, men det er lett å lære og morsomt å prøve
Den har energibar-tingen
Lasteskjermen var for treg
Mutant Fighting Cup 2 Δράση xmh
Hyggelig
Dette er et fint spill! Last det ned.
hver gang jeg mottar tillegg, men jeg vil gi 5 stjerner HVIS DU FIKSER DET. Takk skal du ha
Vær så snill, fiks det hver gang jeg utvikler kjæledyret mitt, det henger noen ganger, og så kom det ut en feil eller feil skjerm, vær så snill, fiks det eller jeg vil gi 5 stjerner
For meg er det et veldig fint mobilspill, men jeg vil foreslå å legge til flerspiller.
wow så mange kule spill wow så mye kule spill
Hvorfor er det ikke en mutant fighting cup, hvorfor det er en mutant fighting cup 2
For mange tilføyelser, godt konsept, ikke godt fanget.
Kul app, men fikk annonser og var i stand til å sette 5 stjerner
jeg har spilt dette siden jeg var liten
Jeg liker dette spillet fordi det er veldig morsomt og hvordan si ahhhh veldig... Det er mange transformasjoner, det er derfor jeg liker dette spillet
mantap
Jeg installerte det fordi jeg pleide å spille det da det var et flash-spill, jeg er veldig skuffet, dette er et p2w-spill som er fullt av reklame, og det er bare ikke verdt det
Kul
Det er ikke dårlig. Men annonsene er litt mye. En før og etter hver kamp er litt overkill.
morsomt og kult
Alt i alt et greit spill