Post by tiadenpaivitur on Feb 15, 2022 11:57:56 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ KawaiiWorld ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KawaiiWorld IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øke nøkler ▞▞▞
▞▞▞ KawaiiWorld 2022 version ▞▞▞
KawaiiWorld Arkade kppm
KawaiiWorld Arkade ecki
jeg ELSKER alt, men det er noen få for mange annonser, kan vi bli kvitt dem takk ^-^
Hei, jeg liker dette spillet, men jeg hørte ikke ITIT er litt fordi 1 av vennene mine sa til meg at jeg må ende opp med puslespill og jeg kan mate dragen og bytte så jeg går til sannheten, eller hvis det ikke er det som går til neste kamp bye jeg beklager, og jeg hater at spillet var som en
Gjennomsnittlig, men bør legge til struktur som plyndringsutpost\tårn, ørkentempel, jungeltempel, heksehytte, høyborg, fangehull, fossil, havmonument, skogsherskapshus, obsidian-søyle og endeportal. Til slutt, legg til strukturene🙏🙏
Um, ærlig talt. Jeg synes spillet er "ok", men knapt noen funksjoner. Det er søtt, men for mye reklame. Så snart jeg går til inventaret mitt (eller hva du kaller det) dukker det opp en annonse, det tar evigheter å laste også. Og ærlig talt, jeg liker ikke hele ideen om å kopiere minecraft og gjøre det til et "kawaii"-spill. Det er så mye flere som kopierer minecraft. "Vær original."
Dette er veldig søtt, men de har mange annonser som du ikke kan hoppe over fra tid til annen, og ikke alle blokkene jeg hadde håpet på. Ellers er dette veldig søtt og morsomt
Dette er en tostjerne for meg, spillet er søtt som sagt, men knappene er små og det er fylt til BRIM med tillegg. Dette fikser dette.
Det er veldig gøy! Det er ledige hus og sånt dette var som på bildene det var møbler og mer! For lenge siden slettet jeg det f.eks. at det tok ut plass det er veldig gøy! Jeg anbefaler denne appen for barn og alle!
Jeg absolutt elsker det! Men jeg forstår det ikke som minecraft, men det koster penger, og dette er bokstavelig talt det samme, men datteren min har spilt det og fortsatte å klage, vær så snill!
det er veldig bra, jeg liker det! Alt er søtt nå. Dette er som Minecraft, men søtere. Takk for at du gjorde dette til skapere 😊
Jeg gir denne 1 stjernen fordi spillet sliter meg veldig, selv om jeg prøver å bygge et hus eller en trehytte blir det sent veldig fort, så jeg sovnet da jeg våknet, monstrene dukket ikke engang opp. i går prøvde jeg å gjøre en aph crew mod da jeg plutselig brøt en blokk og aphmau stakk av! så jeg ble sittende fast med kawaii chan og Zane, vær så snill å fikse dette
Det er et bra spill, men etter en tid vil jeg kjede meg, og det er derfor jeg gir tre stjerner. Det er på grunn av fargene. Det blir bare jentefarger og til og med trærne er rosa. rosa er favorittfargen min, men jeg liker også andre farger.
Spillet er veldig fint, men grunnen bak å gi 4 stjerner er at annonser er så mange, og vær så snill å lage en ny ting å legge til venner ved å bruke kode eller en annen måte. Men spillet er faktisk fint
KawaiiWorld Arkade uhnz
det var morsomt og fantastisk, men annonsene fortsetter å frustrere meg og skapningene fortsetter å komme inn i huset mitt, og det verste er at kawaii-verdenen min er ødelagt! det står bare "enhet" og lasting da er linjen bare i midten stopper, så lukker går tilbake til enhet og det går igjen og igjen!!!! vær så snill å fikse kawaii-verdenen min, det er min eneste addict-app, og jeg kan ikke gå videre, jeg elsker virkelig kawaii-verdenen, jeg gir den en 5 hvis du kan fikse problemet 👍
KawaiiWorld آرکید mfse
Spillet er alltid bra og søtt, men jeg vil ha tre stjerner til dette spillet fordi problemet er at annonsen kommer om 1 til 2 minutter, så vær så snill å fikse det
Jeg elsker det så mye at det er så søtt, men jeg HATER tilleggene... De suger! Jeg liker ikke tilleggene!! Det er forferdelig jeg elsker Kawaii Minecraft og Nei bare Nei, ikke last den ned med mindre det er fikset med adds =|
Jeg liker det og det er et morsomt spill, men annonsene er veldig irriterende, men det er et ganske morsomt spill
Jeg elsker denne appen først.
Dette er et av mine favorittspill. Jeg elsker dette spillet. Det er bare ett problem det tar 45 mb. Jeg liker dette spillet 😄👍👍. I overlevelsesverdenen er det veldig gøy. For jenter er det veldig bra. Og jeg er også jente. Men det har 1 problem bare 1 legger til! Jeg liker ikke tillegg.
Den er bra, men jeg ga den 2, fordi jeg vil komme inn, men jeg kan ikke fordi skjermoverlegg oppdaget ok, jeg hater det virkelig, jeg vil fortsatt spille det...
Jeg hater dette spillet fordi det henger for mye og skjermen er annerledes jeg går annerledes dette spillet er besatt hvordan kan du fikse dette spillet hvem laget denne kawaii-verdenen hvis jeg blir sint hvem vil fikse dette hvis ingen fikser dette jeg vil knuse mobiltelefonen min gjør ikke lillesøsteren min har en kawaii-verden det henger ikke lillesøsterens nettbrett
Dette spillet er så søtt! Men jeg håper virkelig at det er en oppdatering for dette spillet, for eksempel å legge til noen elementer i minecraft og noen flere fordi det blir kjedelig nå...men dette spillet er flott!
Wow, dette spillet er kjempebra, dette er favorittspillet mitt lover at jeg ikke skal slette dette spillet, men én ting er annonsene, men annonsene er for korte og jeg liker forresten, og dette spillet er så pent og kult, så vær så snill, kan du oppdatere det til Bli med i vennenes verden fordi vi er bare én i verden ☹️ men jeg liker det veldig godt, så jeg gir 5 stjerner 💖
Spillet er helt fantastisk! Jeg elsker at den er så kawaii og levende at den får meg til å gråte! Men noen ganger når bildeannonsene dukker opp, fryser skjermen min og jeg må gå på startskjermen min og gå tilbake i spillet, men det redder i det minste min verden etter at jeg har gjort det så flotte spillet.
Jeg har ikke noe hat over dette, men den største grunnen er popup-annonser! det er skikkelig irriterende!! For det andre: når jeg slår den på, spiller jeg den av, og senere når jeg slår den på igjen er det en hel svart skjerm på appen. Det er grunnen til at jeg ga denne 3 stjerner. { 2 grunner, trenger 2 stjerner! } Hvis du leser dette, vennligst fiks disse problemene. Og hvis du kjeder deg, vil dette underholde deg. Og også en annen ting, når jeg installerer appen, sletter den seg selv. Vel det er alt jeg har å si, farvel!
hei folkens dette spillet er så morsomt at det er noen hester, hunder, katter og mer, det har overlevelse/kreativ modus det har bare én spiller, men dette er så gøy!!!!!!hva venter du på? last det ned nå!! !🥰🤗
Draw Puzzle - Draw one part Слагалице xmtr
Ok er egentlig et søtt spill, men når jeg har laget huset mitt og så slår jeg av telefonen og åpner telefonen, logger jeg på spillet og du vil vite dette.....HUSET MITT ER BORTE OG SERVEREN ER IKKE DER, og det er også noen TILLEGG, det slår av wifi-en min, så sletter jeg dette spillet og beklager, men jeg klarer ikke, jeg kan ikke laste ned dette lenger
jeg elsker dette spillet så mye!!!! det er så vakkert dårlig ranger dette mer enn 5 stjerner, vennligst legg til mer rosa farge på det! dette er det vakre spillet i verden!!!!
Elsker det bare legg til som noen mer detaljerte blokker og flatt land, men det er en million annonser
mange feil som noen ganger feiler jeg og det begynner å grave i bygningen min og bli kvitt ting eller ikke kunne se i forskjellige retninger, noe som gjør at jeg må gå ut av hele appen og gå inn på nytt. også er det mange annonser som dukker opp tilfeldig. en gang feilet det hele chromebooken min, og jeg kunne ikke avslutte appen selv når jeg logget på på nytt! ellers er dette et veldig flott spill og veldig søtt! bare legg til redstone! Jeg anbefaler til alle som leter etter et flott spill å spille!
Dette var en veldig imponerende kamp. Jeg likte virkelig ideen den hadde. Det visuelle var flott og ideen om et søtt spill var veldig interessant og jeg likte det godt. Selv om jeg forstår at annonsene er avgjørende for deg, var det bare ett problem. De skjedde altfor ofte. Jeg fikk ADS hvert annet minutt. Det var ett punkt hvor jeg fikk to på ett minutt. Alt i alt, litt frustrerende. Men det var det eneste problemet.
dette spillet er så bra! MEN... 1. Du kan ikke gå på multispiller. 2. Jeg kan knapt fly. 3. Det lar meg ikke endre karakteren min. 4. Det lar meg ikke trykke på de 3 prikkene. 5. Jeg kan ikke trykke på blokkene. 6. Jeg kommer ikke inn på hovedmenyen. Og 7, det lar meg ikke trykke på blokkkategoriene!!! FIKS DETTE VENNLIGST!!
Jeg elsker spillet, det er veldig gøy, men den eneste grunnen til at jeg gir det to stjerner er på grunn av de krypeedderkoppene de kommer ut om natten og blir værende til dagen de kan hoppe og de er enorme og du kan høre krypingen, det er så rart jeg vet at ingen bryr seg unntatt for andre jenter som ikke liker edderkopper
Hei, kawaiiWorld-skapere... dere jobber for enhet, ikke sant? Ok. Jeg fikk en tjeneste. Du kan bie håndverk ikke sant? Vel så. Jeg installerte mange mods, så i utgangspunktet kan jeg ikke spille beecraft lenger. Jeg prøvde å avinstallere den og installere den slik at jeg kunne spille. Vennligst fiks feilen til Beecraft.
Jeg ga denne appen en 1 fordi 1. den lar deg ikke gå av hestene 2.fordi når du prøver å kjempe kommer adds på og når adderingen er ferdig, er du døde 3. det er alt for mange adds 4. etter en add kan du aldri komme tilbake på spillet selv om du trykker på gjenoppta spill 5. Etter en stund sparker den deg av hele spillet, slik at du ikke engang kommer på den når du trykker på kawaii world app 6. Noen ganger skaper den deg i en verden som ser merkelig ut som en scene fra en skummel film DETTE SPILLET ER IKKE KAWAII DET ER DET VERSTE
Jeg synes dette spillet er søtt, men det er for mange annonser, vennligst fiks det, og jeg vil gi deg 5 stjerner...
Det henger så ille selv om jeg ikke slår på wifi, det er denne annonsen som sier "et nytt lagings- og byggespill i Google Store", og noen ganger når jeg trykker på x-tegnet slipper den meg ikke tilbake i spillet i stedet for å starte det på nytt og den annonsen dukker opp som hvert 10. sekund, og nå starter spillet mitt alltid på nytt om 10 sekunder. Dette spillet er grusomt, anbefaler ikke at jeg gjør det hvis de fikser det
Jeg pleide å elske dette spillet, men etter å ha spilt mindre enn to uker viser det en hvit skjerm og deretter en svart skjerm og så igjen hvit skjerm og deretter svart skjerm og den gjentar seg (hver gang jeg prøver å åpne den)
Det er ok, men trenger litt mer bekreftelse på hvilke varer som er, og trenger en måte å tømme beholdningen på. (bortsett fra kister)